Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

«ΟΝΕΙΡΟ ΔΕΜΕΝΟ ΣΤΟ ΜΟΥΡΑΓΙΟ» Η ΝΤΟΡΑ

Η ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΕΙΣ


Την αντιδραση της Ντόρας Μπακογιάννη προκέλεσαν σημερινά δημοσιεύματα. Όπως η ιδια υποστηριζει, επιτίθενται άνανδρα στη γυναικεία της υπόσταση και στην προσωπική της ζωή !

Η βουλευτής και υποψήφια Πρόεδρος της ΝΔ κυρία Ντόρα Μπακογιάννη με αφορμή σημερινά δημοσιεύματα, τα οποία της επιτίθενται και την συκοφαντούν, έκανε την ακόλουθη δήλωση:


Εκρηξη Ντόρας για δημοσιεύματα

«Στην πολιτική μου πορεία έχω υποστεί κάθε είδους επιθέσεις. Σήμερα όμως η χυδαιότητα ξεπέρασε κάθε προηγούμενο. Προφανώς μη βρίσκοντας πολιτικά επιχειρήματα, επιτίθενται άνανδρα στη γυναικεία μου υπόσταση, στην προσωπική μου ζωή, στη σχέση μου με τα παιδιά μου.

Η επίθεση αυτή δεν στρέφεται μόνο ενάντια σε μένα. Προσβάλει κάθε γυναίκα, κάθε μητέρα, κάθε εργαζόμενη. Γι αυτό προσφεύγω στη δικαιοσύνη και στην ΕΣΗΕΑ προκειμένου να προστατεύσω την οικογένειά μου. Θέλω να ξέρουν όμως ότι δεν με φοβίζουν.

Πρέπει να ντρέπονται οι αυτουργοί αυτών των επιθέσεων, φυσικοί και ηθικοί, αλλά και όσοι επιχαίρουν με αυτές.

Καλώ όλες τις νέες και τους νέους, όλες τις γυναίκες, όλους τους υγιώς σκεπτόμενους πολίτες να καταδικάσουν αυτές τις αθλιότητες. Τους καλώ με τη συμμετοχή τους να δώσουν μια ηχηρή απάντηση. Δεν είναι αυτή η Ελλάδα που μας αξίζει».

3 σχόλια:

Κοντοπουλος Παναγιωτης είπε...

Γιάννη τι έγινε, μετακόμισες στην Ν.Δ.;

sedarioan είπε...

OXI ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, Ο "ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ" ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΑΛΕΡΓΙΑ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΕΚΛΟΓΗ ΑΡΧΗΓΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ. ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. ΜΕ ΝΤΟΡΑ - ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΓΙΜΟΥΜΕ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΤΩΝ ΗΠΑ.
ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ - ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ - ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΟΚ - ΔΙΠΛΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΕ ΑΚΟΙΚΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΟΤΗΤΟΣ

Κοντοπουλος Παναγιωτης είπε...

Είτε με Ντόρα είτε με Σαμαρά, η πολιτική της Ν.Δ. θα είναι η ίδια , αυτή που υπαγορεύει η νέα τάξη πραγμάτων , ας μην έχουμε ψευδαισθήσεις.

YΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ : Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Προσωπικα στοιχεία

Translation

Free Translation

Αναγνώστες

AddThis

Share |

0 SAVAS

0 SAVAS
Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

VAS VAS .. 0 SAVAS

VAS VAS .. 0 SAVAS
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Blogs in Serras

Serres Blogs

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ