Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

ΡΑΧΩΒΙΤΣΑ , Η ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ






1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Καλημερα σας,δεν εχω καταλαβει το η ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ ειναι πχ γειτονια της Αθηνας Παγκρατι μερια.εαν παμε στο Ελβετια ειναι ο παραδεισος του μαυρου χρηματος, η θα παμε για σκι,τι απο ολα ειναι η Νεα Ελβετια (ΡΑΧΩΒΙΤΣΑ) λειπω χρονια απο την πολη των Σερρων.περιπου 50 και εχω μεταφερει και εκλογικα μου δικαιωματα.Ο λογος ηταν τοτε οτι με εδιψξε η ανεργια.αλλα ευτυχως επεσα σατ μαλακα γλυτωσα την ξενητια,εγινα μεταμαστης στο τοπο μου Αθηνα.Θελετα απο τυχη η απο υπερβολικη αναγκη επιβιωσης μου,πετυχα και μεσα στα 3 πρωτα χρονια αναγνωριστηκα απο τους συνεργατες μου(αφεντικα) και πορευτικα πολυ καλα επαγγελματικα και οικογενειακα.



YΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ : Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Προσωπικα στοιχεία

Translation

Free Translation

Αναγνώστες

AddThis

Share |

0 SAVAS

0 SAVAS
Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

VAS VAS .. 0 SAVAS

VAS VAS .. 0 SAVAS
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Blogs in Serras

Serres Blogs

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ