Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΕΡΡΑΙΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΕΡΡΩΝ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ

Κύριε Δήμαρχε, κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου.


κ. Θεόδωρε Μηλίδη, κ. Στέφανε Φωτιάδη,
κ. Παναγιώτη Κοτρώνη, κ. Φιλιώ Σαραντίδου


Την προηγούμενη εβδομάδα, ως Σερραίος Δημότης, κατέθεσα αίτηση προς τον ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕΡΡΩΝ με την οποία ζητούσα :

1)    Αντίγραφο της Σύμβασης Παραχώρησης  της χρήσης του Δημοτικού Γηπέδου από τον Δήμο Σερρών προς την ΠΑΕ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ
2)    Αντίγραφο της Σύμβασης Ανάθεσης Συντήρησης του   χλοοτάπητα του Γηπέδου  από τον Δήμο Σερρών προς την ΠΑΕ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ
3)    Αντίγραφο του διαβιβαστικού εγγράφου αποστολής της ανωτέρω Σύμβασης προς την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας  για τον έλεγχο νομιμότητας αυτής
4)    Γνωστοποίηση των τυχόν υφισταμένων οφειλών της ΠΑΕ ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ προς τον Δήμο Σερρών εκ του ποσοστού 15% επί εισπράξεων εκ των εισιτηρίων των αγώνων που διεξάγονται στο Δημοτικό Γήπεδο.

Σήμερα όταν επικοινώνησα με τον υπάλληλο του Αθλητικού Οργανισμού κ. Γρίψιο για να πληροφορηθώ την τύχη της αιτήσεώς μου,  μου διαμήνυσε ότι πρέπει να επικοινωνήσω για αυτό τηλεφωνικά με τον Πρόεδρο του Οργανισμού κ. Γεώργιο  Γούνα.

Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον κ. Γούνα , από τον οποίο πληροφορήθηκα ότι σύμφωνα με την άποψη του νομικού Συμβούλου του Αθλητικού Οργανισμού δεν έχω δικαίωμα να λάβω γνώση των ανωτέρω Διοικητικών Πράξεων διότι δεν έχω έννομο συμφέρον.

Του ζήτησα τότε να μου γνωστοποιήσει το όνομα του νομικού συμβούλου που εξέφρασε την άποψη αυτή αλλά αυτός μου το αρνήθηκε και εν συνεχεία του ζήτησα να μου απαντήσει εγγράφως   ο  Αθλητικός Οργανισμός , για την γνωμάτευση του νομικού του συμβούλου ότι δεν έχω το σχετικό έννομο συμφέρον ως δημότης για την γνώση των ανωτέρω πράξεων

Η απάντηση του κ. Γούνα : Θα σας ενημερώσουμε εγγράφως , νομίμως  και μετά την παρέλευση 55 ημερών  

Κύριε Δήμαρχε, Κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου

Θέτω υπ’ όψιν σας το γεγονός της άρνησης χορήγησης των ανώτερω στοιχείων και ζητώ να τεθεί θέμα προς συζήτηση στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο για την οριοθέτηση των σχέσεων Δημότη με τον Δήμο Σερρών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

YΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ : Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Προσωπικα στοιχεία

Translation

Free Translation

Αναγνώστες

AddThis

Share |

0 SAVAS

0 SAVAS
Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

VAS VAS .. 0 SAVAS

VAS VAS .. 0 SAVAS
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Blogs in Serras

Serres Blogs

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ