Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

Κυριάκος Βελόπουλος: «Δεν θέλω να έχω ιδιαίτερες σχέσεις με τον κομματικό μηχανισμό του ΛΑΟΣ»



«Είμαι από τους βουλευτές που με τον κομματικό μηχανισμό του Λ.Α.Ο.Σ δεν έχω και δεν θέλω να έχω ιδιαίτερες σχέσεις. Αυτό το λέω υπό την έννοια πως άλλο το κόμμα, άλλο η κοινοβουλευτική ομάδα. Ο καθείς μπορεί να τραβήξει το δρόμο του», δήλωσε στην εφημερίδα «Καρφίτσα» ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας και πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ, Κυριάκος Βελόπουλος ανοίγοντας «μέτωπο» με τους οργανωμένους ψηφοφόρους του κόμματός του ... Επιτέθηκε στον «φίλο» και αντίπαλό του στην περιφέρεια, Παναγιώτη Ψωμιάδη, δηλώνοντας ότι «μπορεί να υποδυθεί πολλές προσωπικότητες και πολλά επαγγέλματα»...

Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Καθαρά χέρια, Καθαρές ιδέες» Κυριάκος Βελόπουλος, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Καρφίτσα», τόνισε:

-Δημοσιογράφος: στην παρουσίαση του συνδυασμού του ο κ Ψωμιάδης υποστήριξε ότι η ψυχή των ψηφοφόρων του Λ.Α.Ο.Σ. τον στηρίζουν. Τι του απαντάτε;

Κ. Βελόπουλος: «Εγώ ούτε ψυχολόγος, είμαι ούτε ψυχίατρος. Δεν μπορώ να κάνω ψυχανάλυση στους πολίτες ψηφοφόρους. Αν μπορεί να το κάνει ο κ. Ψωμιάδης, άλλωστε μπορεί να υποδυθεί πολλές προσωπικότητες και πολλά επαγγέλματα, εγώ δεν το κάνω. Φίλος ο Παναγιώτης αλλά φιλτάτη η αλήθεια».

- Δημοσιογράφος: «Την Πέμπτη χαρακτηρίσατε , αλεξιπτωτιστές , πρώην στελέχη του Λ.Α.Ο.Σ που συμπεριλήφθηκαν στο ψηφοδέλτιο του Π. Ψωμιάδη. Τι σας οδήγησε σε αυτήν την δήλωση;"

Κ. Βελόπουλος: « Τους κυρίους αυτούς δεν τους ήξερε κανένας. Ο πρόεδρος του κόμματος τους πήρε και τους έκανε στελέχη. Δεν ασχολούμαι με το θέμα» .

-Δημοσιογράφος: « Άρα δεν σας αφορούν και οι εσωκομματικές εξελίξεις του Λ.Α.Ο.Σ στο Κιλκίς;" .

« Είμαι από τους βουλευτές που με τον κομματικό μηχανισμό του Λ.Α.Ο.Σ δεν έχω και δεν θέλω να έχω ιδιαίτερες σχέσεις. Αυτό το λέω υπό την έννοια πως άλλο το κόμμα, άλλο η κοινοβουλευτική ομάδα. Ο καθείς μπορεί να τραβήξει τον δρόμο του
» .

http://www.eklogika.gr/news/2410


Δεν υπάρχουν σχόλια:

YΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ : Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Προσωπικα στοιχεία

Translation

Free Translation

Αναγνώστες

AddThis

Share |

0 SAVAS

0 SAVAS
Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

VAS VAS .. 0 SAVAS

VAS VAS .. 0 SAVAS
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Blogs in Serras

Serres Blogs

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ