Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΒLOG "IAKXOS" KAI H ΑΘΩΩΣΗ ΜΟΥ

 ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ


H περιπέτεια μου άρχισε σαν σήμερα. Πριν έξι ακριβώς χρόνια. Ηταν και τότε Πέμπτη 27-10-2010 όταν αστυνομικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ενώ εγώ απουσίαζα στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους, εισήλθαν στην οικία μου και  προχωρησαν σε έρευνα και κατασχέσεις των σκληρών δίσκων του υπολογιστή μου. Ο λόγος ήταν ότι κατόπιν μηνύσεων των Αριστείδη Δρογαλά, Ιωάννη Μπαλίτη και  Στέφανου Φωτιάδη στοχοποιήθηκα από συγκεκριμένους κύκλους, ως ο  εκ των διαχειριστών του γνωστού σερραϊκού blog  "o iakxos". Μετά από μια ατέρμονη ανακριτική διαδικασία που διήρκησε από τον Οκτώβριο του  2010 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2015 με ότι ψυχολογικό και ηθικό κόστος αυτό συνεπάγεται παραπέμφθηκα να δικαστώ τελικά κατηγορούμενος για συκοφαντική δυσφήμιση κατά συρροή για συγκεκριμένες αναρτήσεις του blog iakxos, ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Σερρών.



Οι κατηγορίες από τις μηνύσεις των Δρογαλά – Μπαλίτη αφορούσαν την γνωστή επί της θητείας τους υπόθεση μιας ομολογηθείσας τον Οκτώβριο του 2009 υπεξαίρεσης ποσού 90.000 € από υπάλληλο του Επιμελητηρίου στον οποίο είχε ανατεθεί η συγκέντρωση χρημάτων από γονείς μελών του Επιμελητηρίου που συμμετείχαν τα παιδιά τους σε ειδικό Κατασκηνωτικό πρόγραμμα φιλοξενίας για τις θερινές τους διακοπές τα έτη 2008 και 2009. Η μήνυση του Φωτιάδη ήταν γενική και αόριστη για συκοφαντικές αναρτήσεις σε βάρος του στο διαδίκτυο στα blogs "agorazetaiodimoserron"  και iakxos την περίοδο του 2010 που ήταν υποψήφιος Δήμαρχος Σερρών. Ως μάρτυρες κατηγορίας κατέθεσαν ο Ευστάθιος Πολίτης (ο μοναδικός μάρτυρας των Δρογαλά – Μπαλίτη), ο Σωτήριος Κοτσαμπάς, ο Θεμιστοκλής Μουλάκης, ο  Μιχαήλ Σαμαρτζίδης  και ο Χρυσανθίδης Βασίλειος (μάρτυρες του Φωτιάδη). Οι προταθέντες λοιποί μάρτυρες  κατηγορίας στην προδικασία και το ακροατήριο δεν εμφανίστηκαν να καταθέσουν.

Η δίκη στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Σερρών ξεκίνησε την 28-9-2016 και συνεχίστηκε στις δικασίμους της 4-10-2016 , 10-10-2016 για να  ολοκληρωθεί την 24-10-2016 με την έκδοση της αθωωτικής απόφασης  κατόπιν και απαλλακτικής πρότασης της κ. Εισαγγελέως της έδρας.

Με την ευκαιρία αυτή αισθάνομαι την υποχρεωση να ευχαριστήσω την σύζυγό μου Μαρία  που ενεπλάκη αναίτια σε μια τέτοια δοκιμασία και στήριξε την αθωότητά μου, όπως και τα υπόλοιπα μέλη του στενού οικογενειακού μου περιβάλλοντος. Ευχαριστώ επίσης από καρδίας και τους φίλους μου Βασίλη Περδικίδη και Κωνσταντίνο Τσεσμετζή  που στάθηκαν δίπλα μου, πίστεψαν στην αθωότητά μου και συνέβαλαν σημαντικά στην αποκάλυψη της αλήθειας ως μάρτυρες υπεράσπισής μου στο ακροατήριο. Τέλος ευχαριστώ ιδιαίτερα και τον συνήγορο υπεράσπισής μου τον δικηγόρο Σερρών, Σωτήριο Τσομπανούδη για την αμέριστη συμπαράστασή του. 
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

YΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ : Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Προσωπικα στοιχεία

Translation

Free Translation

Αναγνώστες

AddThis

Share |

0 SAVAS

0 SAVAS
Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

VAS VAS .. 0 SAVAS

VAS VAS .. 0 SAVAS
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Blogs in Serras

Serres Blogs

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ