Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

TO ΠΝΙΞΙΜΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

 ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ
  ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ 
ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
 

ΤΟ ΠΝΙΞΙΜΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
(Του ερευνητή νομισματολόγου Αστέριου Τσίντσιφου)

 .
      Εχθρός της αλήθειας είναι το ψέμα και αν κάποιος πρέπει να πνίξει μια αλήθεια, τότε όσο περισσότερα ψέματα επιστρατεύσει, τόσο αποτελεσματικότερο το πνίξιμο. Όταν δε πρόκειται για αλήθεια εξειδικευμένη που στοχεύει στην κοινή γνώμη, τότε ο παραπάνω κανόνας είναι αλάνθαστος. Βλέπετε, αυτές είναι αλήθειες που ο πολύς κόσμος περιμένει από τους «ειδικούς» να τους τις ξεκαθαρίσει. Τι γίνεται όμως όταν οι «ειδικοί» δεν μπορούν να ανταποκριθούν ούτε στο ελάχιστο; Τότε απλά έχουμε την ανασκαφή στον «Καστά». Η αλήθεια απαιτεί απάντηση σε 23 βασικές ερωτήσεις, που όταν αυτές δοθούν, μόνο τότε η ανασκαφή θα  αποκαλύψει την πραγματικότητα. Ακόμα η αλήθεια για να την καταλάβουν όλοι, απαιτεί ξεκάθαρες απαντήσεις. Αξίζει λοιπόν να δούμε ποια είναι μέχρι τώρα η τύχη αυτών των ερωτήσεων.


 
  1. Τάφος, μνημείο, ιερό ή κάτι άλλο; Τέτοιο δίλημμα στους αρχαιολόγους δεν υπήρξε ποτέ. Όλες οι μέχρι τούδε ανασκαφές αφορούσαν τάφους, θεμέλια οικιών ή δημόσιων κτηρίων και δρόμων. Για όλα όμως υπάρχει και η πρώτη φορά και γι αυτήν κανείς δεν ήταν έτοιμος. Μακεδονικός τάφος λοιπόν και μάλιστα τυπικός, αφού στις παραπάνω εναλλακτικές, αυτός ταίριαζε περισσότερο. ΛΑΘΟΣ!
  2. Τι είναι τυπικός Μακεδονικός τάφος; Είναι μυστικά καταχωμένος, δεν έχει περίβολο, ούτε εξωτερικά διακριτικά (λιοντάρι), είναι σφραγισμένος και όχι επισκέψιμος. Η ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ Σε ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΤΑΦΟ ΜΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
  3. Που παραπέμπει η πανάκριβη κατασκευή; Ομολογουμένως η κατασκευή είναι πανάκριβη, αφού ο ίδιος ο Δεινοκράτης φέρεται κατ’ αυτούς να την έκανε. Αν δεν χάσαμε το μέτρο, την κατασκευή μπορούσε να αναλάβει μόνο βασιλικό ταμείο. Όλα τα ονόματα των στρατηγών και άλλων που αναφέρθηκαν σαν ένοικοι του «τυπικού τάφου», δεν κολλάνε. Απλά είναι ασήμαντοι για τέτοια κατασκευή. ΛΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ! Η αλήθεια βρίσκεται σε βασιλικό επίπεδο.    
  4. Τι σημαίνουν τα μονογράμματα στην κατασκευή; Σε ποιον ανήκουν; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ!
  5. Ήταν επισκέψιμη η κατασκευή; Αν ναι γιατί; Ομολογήθηκε τελικά πως ήταν, χωρίς όμως να αναλυθεί η λέξη ‘επισκέψιμος’. Σε ποιες περιπτώσεις ένας χώρος χαρακτηρίζεται έτσι; ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ!
  6. Γιατί επέλεξαν τις σφίγγες για την είσοδο; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ!
  7. Γιατί οι σφίγγες έχουν στο κεφάλι κάλαθο; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ!
  8. Ποιο το περιβάλλον της σφίγγας στη μυθολογία; ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!
  9. Πως φωτιζόταν ο χώρος; Ένας χώρος επισκέψιμος με συνεχόμενους χώρους, που πάει σε μάκρος και χωρίς παράθυρα, δεν χρειάζονταν φωτισμό; ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΑΝ!!!
10. Υπάρχουν Καρυάτιδες με απλωμένα χέρια; Φυσικά δεν υπάρχουν. Όμως αυτοί πάνε να το καθιερώσουν. ΛΑΘΟΣ!
11. Κάλαθος είναι ή κιονόκρανο; Καρυάτιδες είναι ή μαινάδες; Αν πιστεύουμε στα μάτια μας, κάλαθος φυσικά. Καρυάτιδες με κάλαθο λοιπόν γι αυτούς. ΛΑΘΟΣ!
12. Τι ήταν οι μαινάδες; Ποιες οι ιδιότητές τους στη μυθολογία; Κατ’ αυτούς δεν υπάρχουν εκεί. ΛΑΘΟΣ! Έτσι το τι ήταν και οι ιδιότητές τους, μεταβιβάζονται στις Καρυάτιδες. Αυτές ακόλουθες του Διόνυσου, αυτές πλέον στο χορό και αυτές στα απλωμένα χέρια τους πυρσούς. Στα νομίσματα των Θασιτών δε, ο σάτυρος θα ερωτοτροπεί με Καρυάτιδα και όχι με μαινάδα. Κάθε μέρα φασολάδα;
13. Ταύρος είναι στα επιστήλια ή κατσίκα; Αυτοί ταύρο βλέπουν. ΛΑΘΟΣ ! Αρχαιολόγοι είναι, δεν είναι βοσκοί.
14. Ποιοι ήταν οι κανόνες θυσίας στην αρχαιότητα; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ !!!
15. Ποιον συνόδευε μόνο και στεφάνωνε η Νίκη στις αρχαίες παραστάσεις; ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ!!!
16. Ποιος ο ρόλος του ψυχοπομπού Ερμή; Ε, αν δεν ήξεραν κι αυτό!!! 
17. Ο αρματηλάτης είναι Θεός ή άνθρωπος; Αυτοί βλέπουν τον Πλούτωνα. ΛΑΘΟΣ
18. Που παραπέμπει το στεφάνι που φορά ο αρματηλάτης; Αφού βλέπουν Πλούτωνα, ΠΟΥΘΕΝΑ.
19. Σε τι παραπέμπουν δυο άλογα σε άρμα; Κατ’ αυτούς σε αρπαγή Περσεφόνης. ΛΑΘΟΣ !  Η αρπαγή της Περσεφόνης πραγματοποιήθηκε και πάντα απεικονίζεται με ΤΕΣΣΕΡΑ άλογα.
20. Ποια είναι η συνοδός του αρματηλάτη; Τι προκύπτει από τη φορεσιά της; Κατ’ αυτούς η Περσεφόνη και από τη φορεσιά, τίποτα. ΛΑΘΟΣ!
21. Γιατί τα μαλλιά της γυναίκας στο άρμα είναι λυτά; ΔΕΝ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ !
22. Τι έδειξαν τα νομίσματα που βρέθηκαν; Δεν είναι αξιόπιστη πηγή χρονολόγησης είπαν. ΛΑΘΟΣ!
23. Ήταν το περιβάλλον της Αμφίπολης Διονυσιακό; Όχι, είναι οικουμενικό. ΛΑΘΟΣ !
      Επειδή η έκφραση «δεν ξέρουν τι δουλειά τους» είναι αόριστη, οι 23 ερωτήσεις κάνουν πιο συγκεκριμένα τα πράγματα. Συνοψίζοντας τις απαντήσεις, προκύπτουν τα εξής αποτελέσματα:
  • Σωστή απάντηση                                                          1 (Νο 16)
  • Λάθος απάντηση                                                          10
  • Δεν ξέρουν την απάντηση                                             6
  • Δεν θεωρήθηκε σημαντικό – αποκρύβει                        6
      Αμαρτία εξομολογούμενη, δεν είναι αμαρτία. Και εσείς, αν δεν εξομολογηθείτε κάτι για τα αποτελέσματα, τότε η αμαρτία παραμένει. Ακούστε τώρα, με όλες τις σωστές απαντήσεις τι προκύπτει.  Η Ολυμπιάδα ανέθεσε στον ΑΡ……… να κατασκευάσει ένα συγκρότημα αφιερωμένο στον Διόνυσο. Η γωνιά που αποκαλύφθηκε ήταν τα προσκυνήματα του συζύγου της Φιλίππου αρχικά και του γιού της Αλεξάνδρου στη συνέχεια. Ο χώρος ήταν μυστικιστικός και έχαιρε Θεϊκής προστασίας. Οι σφίγγες στην είσοδο είχαν ρόλο αποτρεπτικό και τον προστάτευαν, όπως ακριβώς ήταν ο ρόλος τους στη μυθολογία. Παραμέσα ήταν οι μαινάδες, που στα απλωμένα τους χέρια κρατούσαν τους πυρσούς που φώτιζαν το χώρο.

Έτσι ανταποκρίνονταν κι αυτές σε έναν από τους γνωστούς ρόλους τους. Τα άλλα ( γνωστά και μη) ανήκαν στην διακόσμηση του χώρου και όλα ανταποκρίνονταν στον σκοπό κατασκευής του προσκυνήματος.   

YΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ : Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Προσωπικα στοιχεία

Translation

Free Translation

Αναγνώστες

AddThis

Share |

0 SAVAS

0 SAVAS
Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

VAS VAS .. 0 SAVAS

VAS VAS .. 0 SAVAS
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Blogs in Serras

Serres Blogs

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ