Σάββατο 3 Μαρτίου 2018

EΝΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΔΙΟΓΕΝΗ ( 3-3-2009 )

ΞΥΠΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ 
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΘΩΩΤΗΤΑΣ


Εν Σερραις 1967. Αναμνηστική φωτογραφία ατην κεντρικη εισοδο του πατρικού μου σπιτιού, μιας μονοκατοικίας στην οδό Παπαπαυλου 17 τοτε,  με τις πρωτες μου ξαδελφες Peny (Πηνελoπη) και Johnana ( Ιωάννα)  που ζουν στην Αμερική απο την πρωτη τους επισκεψη στην Ελλαδα,  με τoυς αδικοχαμενους πατερα μου Κωνσταντινο (1980) , 
τον Διογενη μας (2009) , την αειμνηστη μικρασιατισα γιαγια μου την Πηνελοπη (1977) και την μητερα μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

YΠΕΡ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ : Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ

Προσωπικα στοιχεία

Translation

Free Translation

Αναγνώστες

AddThis

Share |

0 SAVAS

0 SAVAS
Ο ΓΟΛΓΟΘΑΣ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

TO NAYΑΓΙΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

VAS VAS .. 0 SAVAS

VAS VAS .. 0 SAVAS
ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Blogs in Serras

Serres Blogs

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ