ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ - ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ
Είναι
προφανές ότι η μεταπολιτευτική ελλαδική κοινωνία, αυτή των ανελλήνιστων
γραικύλων και ποσώς Ελλήνων, διάγοντας ένα διανοητικό ναδίρ, αδυνατεί
να διακρίνει βασικές έννοιες όπως
"λαθρομετανάστευση", "μετανάστευση" και
"προσφυγικό".
Η "λ α θ ρ ο μ ε
τ α ν ά σ τ ε υ σ η" είναι
κατάσταση η οποία καμουφλάρει και ευνοεί το
δουλεμπόριο, μετατρέποντας εμπερίστατα άτομα σε φτηνά εργατικά χέρια για
ευνόητους λόγους που υπηρετούν τους κεφαλαιοκράτες των οικονομικώς
ανεπτυγμένων
κοινωνιών. Μεθοδεύεται συστηματικά από τους δουλεμπόρους των
εθνών-αντιφασίστες και ορθώς καταπολεμάται από τους, ανά τον Κόσμο
Φασίστες προς
προστασία των κοινωνιών τους!
Η "μ ε τ α ν ά σ
τ ε υ σ η" αποτελεί αναφαίρετο
ανθρώπινο δικαίωμα υπό συγκεκριμένους όρους κατοχυρώσεως τόσο της χώρας
υποδοχής όσο και του ιδίου του μετανάστη. Είναι δικαίωμα ενός εκάστου υπό τον
όρο του σεβασμού των νόμων της χώρας η οποία επιλέγεται ως μεταναστευτικός
προορισμός και υπό την προϋπόθεση της αποδοχής της παρουσίας του μετανάστη στο
έδαφός της, της χώρας την οποία ο μετανάστης επιλέγει.
Το "π ρ ο σ φ υ
γ ι κ ό" είναι ένα ανθρωπιστικό
ζήτημα υπό συνθήκες ανωτέρας βίας, με απόλυτη προτεραιότητα στην υποστήριξη
ανθρωπίνων ζωών υπό καθεστώς προσεκτικής οργανωτικότητος, άλλως ευτελίζει τον
Άνθρωπο! Αποτελεί μέρος της αναγκαστικής βίας την οποία ασκούν οι εθνικές,
κοινωνικές, πολιτικές και πολεμικές αλλά και φυσικές συγκυρίες, με αποτέλεσμα οι
πρόσφυγες να δικαιούνται της αμέριστης υποστηρίξεως όλων των κοινωνιών, όπου
και εάν αυτοί οδηγηθούν προκειμένου να επιβιώσουν διότι, εν προκειμένω, τίθεται
ζήτημα σεβασμού της ανθρώπινης ζωής και, ασφαλώς, οι Φασίστες έχουμε
πρώτοι το καθήκον της υποστηρίξεως.
Σήμερα, η Ελλάδα και η Ευρώπη υφίστανται, όντως, άλωση των
κοινωνιών τους εξ αιτίας των δικών τους αδυναμιών να κατηγοριοποιήσουν τους
εισερχομένους στο έδαφός τους και αναλόγως να τους μεταχειρισθούν,
υποστηρίζοντας παντί τρόπω τους πρόσφυγες, επιλέγοντας τους μετανάστες σύμφωνα
με τα εκάστοτε εθνικά τους συμφέροντα και
α π ο κ λ ε ί ο ν τ α ς την είσοδο στο εθνικό και ευρωπαϊκό έδαφος κάθε
είδους λ α θ ρ ο μ ε τ α ν α σ τ ώ
ν - εισβολέων!
Σε κάθε περίπτωση, το "τσουβάλιασμα" των, παραπάνω, δ ι α κ ρ ι τ ώ ν όρων υπό σκοπιμότητες κομματικής και
παραταξιακής ανοησίας καταλήγει σε τραγικά κοινωνικά αδιέξοδα όπως αυτό το
οποίο σήμερα διέρχεται η τάλαινα χώρα μας εξ αιτίας της "ένθεν" και
"ένθεν" συγκρουομένης ανοησίας όσων δεν αντιλαμβάνονται ότι η
Ανθρώπινη αξιοπρέπεια και ζωή υπερέχει των μονοχρωματικών παραταξιακών
αγκυλώσεων! Και αυτό το «τσουβάλιασμα» των τριών διακριτών κατηγοριών αποτελεί
κοινή, κατάπτυστη, «κηλίδα» της αντιφασιστικής «ρητορικής» (ακροδεξιάς ή
ακροαριστερής που ταυτίζονται) που συνιστά «κρωγμό» απανθρωπιάς καπηλευόμενης
τον ανθρώπινο πόνο.
Οι απανταχού αντιφασίστες, καθένας από το άθλιο και
απάνθρωπο παραταξιακό πόστο του, καταστρέφουν τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό
φτιάχνοντας «ανθρωποαποθήκες» με πλάσματα που προορίζονται για τζάμπα εργατικά
χέρια στο ντόπιο αντιφασιστικό σκλαβοπάζαρο που λειτουργεί από το 1974 πίσω από
τη μάσκα του ρατσιστικότερου
"αντιρατσισμού"!
Η Ιστορία δικαίωσε τους "φούρνους" για το κάψιμο των απάνθρωπων ρατσιστών δουλεμπόρων και διεθνών τοκογλύφων που μετατρέπουν τον Άνθρωπο σε εμπόρευμα. Ας τους ξανα-ανάψουμε!
Αριστοτέλης Η. Καλέντζης
τ. 6977764737
ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΛΑΒΑΜΕ
I. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ 8/3/2016, 12:01
Κύριε Καλέντζη καταφέρνετε πάντοτε να μας ξαφνιάζετε με τις
τοποθετήσεις σας που ενώ θέλουμε να διαφωνήσουμε καταλήγουμε να συμφωνούμε
ακόμα και με τους «φούρνους». Ποιος να μου το λεγε ότι έτσι που το θέτετε θα
συμφωνούσα και γω με «φούρνους». Όμως θα ήθελα να επιμείνω ότι μπορεί να
συμφωνώ με το πνεύμα του κειμένου σας αλλά το θεωρώ ελλειπές γιατί δε γράφει τι
προτείνετε για το προσφυγικό γιατί έτσι όπως τα λέτε καθένας μπορεί να σας πει
ότι το προσφυγικό μπορεί άνετα να γίνει δούρειος ίππος λαθρομετανάστευση. Τι
έχετε να πείτε;
Απάντηση Αριστοτέλους Ηρ. Καλέντζη:
Αγαπητέ κ. Ι. Πολυχρονόπουλε δημοσιοποιώντας τις τοποθετήσεις
μου δε το κάνω για να αποσπάσω την συναίνεση των αναγνωστών μου (έτσι δε θα προήγετο
ο διάλογος και ο Πολιτισμός…) αλλά να προκαλέσω τη διαφωνία τους και, ούτω, την
βάσανο και επαλήθευση των δικών μου σκέψεων.
Συνεπώς, δε θ αδηλώσω ικανοποίηση ή ευχαριστίες για το μέρος καθ’ ο αφορά η συμφωνία των απόψεών μας αλλά για
το δεύτερο σκέλος του σχολίου σας, ήτοι, του ενδεχομένου να αποτελέσει το
προσφυγικό ζήτημα έναν «δούρειο ίππο» για την απεχθέστατη λαθρομετανάστευση.
Όντως, έχετε δίκαιο διότι το ανθρωπιστικό ζήτημα του
προσφυγικού μπορεί εύκολα και ανά πάσα στιγμή, να φαλκιδευθεί σε
λαθρομεταναστευτκό «δούρειο ίππο» από τους αντιφασίστες σπεκουλαδόρους δουλεμπόρους.
Προς αποφυγή παρομοίου ενδεχομένου και, εκφράζοντας τους σχετικούς
προβληματισμούς και των Εταίρων του παρόντος
Καθιδρύματος, οι δικές μας προτάσεις είναι:
1. Την αυστηρή φρούρηση των συνόρων επί ποινή χρήσεως όπλων όσων
επιχειρήσουν να την παραβιάσουν.
2. Δημιουργία υποδομής ανθρωπιστικής διακινήσεως, υποδοχής
και διατηρήσεως των προσφύγων μέχρι της χρονικής στιγμής της επιστροφής στις πατρίδες
τους χωρίς καμία εναλλακτική δυνατότητα εξακολουθήσεως της παραμονής τους στη χώρα
μας, μετά την ομαλοποίηση των κοινωνικών συνθηκών στις χώρες τους. Προς δημιουργία
αυτής της υποδομής ουδόλως θα πρέπει να εμπλακούν οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις
(ως εκ του ευαισθήτου και διαφορετικού, της αποστολής τους) αλλά οι Υπηρεσίες
του Υπουργείου Υγείας και Δημοσίας Τάξεως καθώς και ανθρωπιστικοί Οργανισμοί
του εσωτερικού και εξωτερικού υπό εθνική συντονιστική διοίκηση.
3. Την χάραξη θαλασσίας οδού προστατευομένης υπό Ελληνικών εναερίων
και θαλασσίων Ενόπλων Δυνάμεων ώστε οι εμπερίστατοι πρόσφυγες (κατόπιν μιας πρώτης
τοπικής διακριβώσεως) να επιβιβάζονται με ασφάλεια σε σκάφη ελληνικών συμφερόντων
από τους λιμένες αναχωρήσεως προς τους Ελληνικούς λιμένες αφίξεως όπου θα
ταυτοποιούνται, θα εξετάζονται ως προς τυχόν προβλήματα υγείας και μεταδοτικών
νοσημάτων (με πρόνοια διαχειρίσεως των τελευταίων προς προστασία της Ελληνικής
Κοινωνίας αλλά και των ιδίων των προσφύγων) και θα εγκαθίστανται σε ελεγχόμενους καταυλισμούς,
διασφαλιζόμενης της ανθρωπιστικής διαβιώσεως μέσα σε αυτούς!
4. Τον άμεσο επαναπατρισμό των προσφύγων στη περίπτωση της λήξεως
της καταστάσεως ανάγκης που υπαγόρευσαν τον εκπατρισμό τους, χωρίς καμία δυνατότητα
παραμονής στη χώρα μας και δημιουργίας μειονοτικών προβλημάτων.
Το «Ελληνικόν Εθνικό Κοινωνικό Καθίδρυμα» δεν αποτελεί και
δεν θα αποτελέσει «κόμμα» διότι είναι πολιτικός φορέας υπό την Αριστοτελική «έννοια»
της Πολιτικής. Προς τούτο και η εμμονή μας στην ουσία των κοινωνικών ζητημάτων άνευ
ιδιοτελούς «παραταξιακού’, «κομματικού» ή άλλου κελύφους.
Στη διάθεσή σας αγαπητέ κ. Ι. Πολυχρονόπουλε για κάθε επιπλέον
ερώτημά σας, υπόχρεως, κυρίως, για τις διαφωνίες σας.
Με εκτίμηση!